2014. augusztus 9., szombat

20 részes lesz a Fall in Love With Me!




Kedves Fall in Love With Me rajongók!


A következő üzenetet kaptam ma a Channal Managertől vikin:

[ Message from the Channel Manager of Fall in Love With Me ]
 Hi All followers of Fall In Love With Me,
I'd like to share the news that Fall In Love With Me will end on 20 episodes.
That means we only have 2 more episodes left so let's all tune
 in to support this drama in its last two episodes!
IJLY

Röviden, tömören a Fall in Love With Me 20 részes lesz!
Szóval már csak két hétig élvezhetjük. Én szomorú is vagyok meg nem is. Szomorú, mert két hét múlva véget ér ez a nagyszerű sorozat. Nem vagyok szomorú, mert így legalább nem teszik tönkre a sztorit a hosszú érzelmi huzavonával.  :)
Ti hogy vagytok ezzel? Szerintetek tartogatnak nekünk valami izgit az utolsó két részre?


Colette_

2 megjegyzés:

  1. Szia Colette_!

    Szerintem korrekt ez a 20 rész. Én is szeretem a sorozatot és mindig a feliratoddal együtt nézem meg, de ha tovább húznák, az tényleg csak felesleges huza-vona lenne. Na meg már nagyon kíváncsi vagyok hogy alakul a szereplők sorsa. :))

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok vele, pont jó így :) Bár örültem volna a 23 résznek, de biztosan nem tudtak volna új dolgot belevinni, ha hamar ki iktatják Huan Huan-t, aminek már nagyon ideje :D Kíváncsi vagyok mit hoz az utolsó két rész :)

    VálaszTörlés