2014. október 31., péntek

Kedvenc Kdrama jelenetem!


Kedvenc Kdrama jelenetem kihívás!
Nemrég kaptam egy kihívást Hayakotól, amiben össze kell szedni a kedvenc 
kdrama jeleneteidet 3 lehetséges módon. Azt előzetesbe hadd mondjam el, hogy ezt nagyon nehéz feladatnak tartom, hiszen annyi kedvencem van, ráadásul nem tudtam, hogy a romantikus jeleneteket vegyem-e előbbre vagy a vicceseket, esetleg a meghatóakat...
Azért megpróbálkozok vele...

1. Kép! Beteszel egy képet a kedvenc jelenetedről és írsz hozzá pár sort! 
Ezzel én rögtön meg is szegek egy szabályt, hiszen ide nem koreai drámából választottam jelenetet:
(Fall in Love With Me)
Mivel én fordítottam ezt a sorozatot és ez volt számomra az első, ezért nagyon közel áll a szívemhez! Azért ezt a jelenetet választottam, mert a sok sírás és szenvedés után végre kaptunk valamit, ami nagyon igazinak hatott! Az egésznek volt egy nagyon szép bája, arról nem is beszélve, hogy a csók is teljesen hihető volt, nem úgy mint sok koreai drámában!

2.Gif! Beteszel egy animációt  kedvenc jelentedről! (Írhatsz is pár sort, de nem kötelező)
Ide egy számomra eléggé mulatságos jelentet választottam:
(You Who Came From The Stars)
Szerintem senkinek nem kell bemutatnom ezt a jelenetet, én majdnem meghaltam rajt a nevetéstől... Ráadásul nem semmi színészi tehetség kell ezt eljátszani szerintem, no meg persze a dráma többi jelentét is...

3.Videó! Belinkelsz egy videót, ügyelve, hogy ne legyen túl hosszú!

                 
(Rooftoop Prince)
Azért választottam ezt a jelenetet, mert egyszerre volt örömteli, romantikus és szomorú is, 
hiszen nagyon jól tudtam, hogy miután kimondják a boldogító igent,
soha többé nem lehetnek már együtt... Egyszerűen gyönyörű volt!

Nekem ezek voltak a kedvenc jeleneteim, ezennel pedig kihívom a Panda Dorama szerkesztőjét, hiszen ő sok jelenetet szedett már össze, mint pld kedvenc csókjelenetek, sorozatok stb... Kíváncsian megnézném, hogy nála mi a top 3!

Colette!
A kihívás kitalálója: Sunny

4 megjegyzés:

  1. Hűha :D először is köszönöm a kihívást :) másodszor pedig ma este meg is csinálom :D tökjó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Nem könnyű feladat!

      Törlés
  2. Nagyon szép jeleneteket választottál

    VálaszTörlés
  3. Mária, örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés