2014. november 9., vasárnap

High School Love On- 15. rész!


Sziasztok!
Elkészültem a High School Love On
15. részével!

Az idő, amit veled töltöttem több fájdalmat okozott, mint eddig bármi!
Ahogy azt már megszokhattátok ennél a sorozatnál, most se fog senki csalódni az új részben!
Mivel Woo Hyun meg akarja védeni Lee Seul Bi-t, ezért lemond a fájdalmáról és megkéri Sung Yeol szüleit, hogy fogadják be! Mondanom sem kell, hogy ezzel jól felborzolja az amúgy sem nyugodj kedélyeket. Én úgy vettem észre, hogy most kezdték el rendezgetni a dolgokat, kicsit a mellékszereplők viszonyait is jobban megismerhetjük és talán a friss együttélésnek köszönhetően, de Woo Hyun anyukája is változott , igaz csak egy hangyányit. Hihetetlen egy sorozat, az első öt percben legszívesebben sírnál a következő 5 percben meg már nevetsz, a vége pedig felveti benned a szokásos kérdést...
"Hogy fogok én kibírni egy újabb hetet?"
Jó szórakozást hozzá!
Colette_

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm az új rész feliratát!! ^^
    Ez a rész sem volt csalódás, most is ugyanolyan izgalmas és vicces volt, mint a többi. Sung Yeol hiába egyre gonoszabb, nekem mégis ugyanolyan szimpatikus. Bár volt egy két gonoszabb húzása..(pl amikor direkt olyan ételt csinált amire Woo Hyun és az anyja is allergiás). Woohyun viszont egyre unszimpatikusabb..
    Tetszik, hogy végre a mellékszereplőkről is megtudunk dolgokat, bár én már kíváncsi lennék Jae Suk és Sung Yeol közös múltjára. Nagyon aranyos volt ahogy bosszút álltak Seul Bi barátnője (nem jut eszembe a neve ><) miatt mert nem kapott fizetést a boltban ^^
    Woohyun anyja számomra egyáltalán nem lett szimpatikusabb, inkább egyre kevésbé kedvelem. Sung Yeol apját viszont nagyon sajnálom, neki a legnehezebb még mindig, hiszen biztos szereti Woohyunt, meg a feleségét is , de most ez a helyzet neki elég kellemetlen..
    És először azt hittem, hogy csak WooHyun házában van valami "erő", de mostmár Sung Yeol-nál is, mert ha két férfi egy szobában alszik akkor ott mindig ölelkezve ébrednek fel.. xD
    A végét viszont nem értettem.. Sung Yeol most akkor megfogta Seul Bi jelét? :o

    VálaszTörlés
  2. Szia! Érdekes, amit Woo Hyun-al kapcsolatban írtál, nekem még most is nagyon szinpatikus :) Szegényt annyi rossz dolog érte és most még az anyukájához is képes volt odaköltözni, csak hogy megvédje Seul Bi-t. Sung Yeol se lett kevésbé szinpatikus. Tudom, hogy egyszer még meg fogja bánni ezt a viselkedést. Én attól tartok, hogy Woo Hyun nem csak a levegőbe beszélt és mondjuk a két fiú civakodása miatt fog vissza menni Seul Bi, mert mondjuk véletlenül lebuktatják. Én először azt hittem a végén, hogy ennyi volt, de aztán az előzetesbe ott volt Seul Bi. Szerintem azért világított olyan erősen a jele, mert bár nem mondta ki Sung Yeol, hogy micsoda, de tudatosult benne.. Eddig csak akkor kezdett egy világítani, ha a lebukás esélye fent állt, most viszont valaki rá is jött az igazságra :) Izgi lesz a maradék 5 rész az biztos :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a "tini"-sorozatot! Minden együtt van, amit szeretek: iskola, romantika, szerelmi sokszögek. Én sem nagyon tudom, hogy hogyan fogom kibírni a jövő hétig. Nagyon köszönöm az eddigi részek fordítását.

    VálaszTörlés
  4. Ulbi, nem vagy vele egyedül, már most alig várom a folytatást. Ahhoz képest, hogy "tini" sorozat szerintem nagyon sok komoly téma van bent szerelemről, barátságról és anya-gyermek viszonyról, iskolai erőszakról és még sorolhatnám. De hát ettől olyan izgalmas :) Az biztos, hogy nálam betaláltak ezzel a drámával! Néha kicsit sajnálom a heti egy részt, viszont így tovább élvezhetjük :)

    VálaszTörlés
  5. Colette_, köszönöm a 15. rész feliratát. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm az új részt, nekem is nagyon tetszik, minden részben van valami ami miatt lehet izgulni. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy mindig van min izgulni :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés