2015. január 29., csütörtök

Álom Lovag, Got7- 2.rész!

Sziasztok!
Elkészült az Álom Lovag
második része!

Második rész!
Azok a barátságtalan emberek!
In Hyung a fiúk társaságában ébred, amin természetesen kiakad.
A GOT rajongói klub körözést ad ki ellene, aminek következményeként
 megtámadja pár lány. A fiúk ezt nem nézik jó szemmel, ezért móresre tanítják 
a lányokat az erejükkel. Közben kiderül, hogy In Young elég sok mindent elfelejtett a fiúkkal kapcsolatban, köztük egy bizonyos csókot is!
Vajon mi lehet a múltjuk? Honnan származnak?
Miért felejtette el In Hyung őket?

Én továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy kár ezért a drámáért, mert a
 története nagyon tetszik és kíváncsivá tett, de jobb stábbal ez egy remek dráma 
lehetett volna. Félre ne értsetek nem a fiúkkal van bajom, hanem a kamerással.. 
Néha olyan, mintha egy kézi kamerával vették volna fel..
No meg akkor már jobb lett volna filmként végig izgulni a történetet, 
na de ezek a pár perces részek..
Azért remélem tetszik a sorozat, én várom a következő részt :)
Jó szórakozást hozzá!
Colette_

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a 2. részt is. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Colette.Tokeletesen egyet ertek veled.A tortenet igazan erdekes a sracok is cukik,megis miutan megnezed egy egy reszt,olyan hianyerzetem van.Mire kezdenem elvezni a tortenetet maris vege :-(.
    Koszonom a 2 reszt

    Udv Kispocok84

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kispocok :)
      Nagyon szívesen :) Hát én szerintem amíg tart a sorozat minden rész után mérgelődni fogok magamba, hogy miért ilyen rövid.. De hát ez van sajnos :(

      Törlés