2015. március 23., hétfő

Új tervezett film- Sky Lantern/Lover of Day Past!


Jó hírem van Aaron Yan rajongóinak!
Nemrég értesültem Hayako-tól, hogy, Aaron bevállalt 
egy filmszerepet, aminek Sky Lanter/Lover of Day Past a címe!
Bővebb információt Hayako oldalán olvashattok:

Mivel a Pinocchio kapcsán jól sikerült a közös munkánk, 
és Hayako tudja, hogy én is nagy Aaron rajongó vagyok
 felajánlotta, hogy fordítsuk le együtt a filmet!
(Én már két sorozatán is dolgoztam a 
Fall in Love With Me-n és a Just You-n.
Szóval a Sky Lanter közös projekt lesz a 
New Tales of Hayako Fansubbal :)
Sajnos a premier még nagyon mesze van, 
novemberben 
lesz átható a mozikban, 
minden esetre már nagyon várom!!!
Remélem velünk 
fogtok tartani!
Colette_

4 megjegyzés:

  1. Én biztosan veletek tartok :D... Aaron Yan jöhet minden mennyiségben! :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Így igaz, bármilyen mennyiségben :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó, én biztosan meg fogom nézni!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon várom :) Jó lenne már egy kis Aaron :)

      Törlés