2015. május 31., vasárnap

Orange Marmalade- 4.rész!

Sziasztok!
Elkészültem az 
Orange Marmalade
4. részével!

4. rész!
Ma Ri vallomást tett, de nem a kilétéről, 
hanem arról, hogy nem közömbös számára Jung Jae Min.
Shi Hoo véletlenül megtudja, hogy mi történt a szüleivel, 
Jae Min pedig azt, hogy Shi Hoo micsoda is valójában.
A két fiú ezután még jobban utálja egymást,
azonban amikor Jae Min bajba kerül valakinek lépnie kell,
 ami komoly következményekkel jár...
Vajon sikerül megoldaniuk az eléjük kerülő 
akadályokat, hogy boldogok legyenek, 
vagy sokkal rosszabbá válik a helyzet?

Figyelem a rész megnézése furcsa érzelmeket 
válthat ki,megnézése után pedig az ember agyában 
csak ennyi tud megfogalmazódni---> ?
Ritka az a dorama, ami ennyire eseménydús!
Yeo Jin Goo(Jung Jae Min) számomra elnyerte az év 
leghitelesebben síró színész díját! Mindenki nagyon jól 
játszott ebben a részben is, na de azok a könnyek...
Zsepiket elő, extra jó rész következik! ;)

Jó szórakozást hozzá!
Colette_

A sorozatban elhangzott dalok Dorothy munkái! 
Látogassatok be hozzá is: Dorothy HunSub

16 megjegyzés:

  1. Szia Colette ! :) Köszönöm az újabb részt ^^ Köszönöm a dalfordítást Dorothynak ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az eddigi feliratokat! Csak annyit tennék hozzá:
    (spoiler)
    Shi Hoo :'( :'( (Ne már...ugye nem?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem :PPP Legalábbis remélem.. Szerintem lesz még egy kis csavar ezzel kapcsolatban. :)

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm az újabb részt. Még mindig az államat keresem:-)))
    Összekuszálták a dolgokat az biztos:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bota nagyon szívesen. :) Én jó sokáig kerestem utána az állam xD Kíváncsi vagyok a következő részre nagyon. :)

      Törlés
  4. Szia Colette.
    Nagyon koszonom a 4-ik reszt.Bar meg nem keztem el nezni ,de egyre jobban csabit hiszen olyan jo osszefoglalokat irsz.Gyujtogetos tipus vagyok legalabb a fele legyen meg es akkor hajra. ;-)
    Koszi
    Udv:Kispocok84

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kispocok84! :) Ez a sori 12, részes, úgyhogy mondhatni lassan a felénél járunk.. :D Én nagyon szeretem, biztosan nem bánod meg, ha belekezdesz. Viszont ugye a heti egy rész elég kínzó, szóval ilyen szempontból biztosan jól jársz a gyűjtögetéssel. :)

      Törlés
  5. Na megnéztem tegnap este a 4. részt! :) Hát nem semmi volt! o.O Nem akarok spoilerezni, de nem tudom, mi történt Shi Hoo-val.... de komolyan. Az pedig, hogy behozták ezt az - előző életünkben már találkoztunk dolgot - nem újdonság. Sajnos (és főleg ezt a klisét nem szeretem a koreiai sorozatokban) szinte nincs is olyan dráma, ahol a főszereplők előtte (gyerekkorukban) össze ne futottak vagy ne találkoztak volna. :((
    A karózásra pedig úgy néz ki mostanában nem kerül sor. De a VCS nagyon rejtélyes szervezet, nem sokat tudni róluk. Remélhetőleg a következő részekben ezekre is választ kapunk. :D A fordításra és a dalszövegre sem lehet panasz, bár még mindig nagy betűvel írod a főneveket, Colette. :D

    VálaszTörlés
  6. Én is megnéztem! Nagyot ütött a rész, általában a 10-12. rész környékén szokott (egy átlagos 16 részes sorozatnál) ennyi minden történni.Remélem, hogy tudják tartani ezt a fordulatos irányt, és akkor nem lesz okunk a panaszra, mert nagyon jó kis sorozat, így a negyedik rész után. Shi Hoo remélem nem egy cameo :)))... és gyorsan kiderül, hogy rendben van, mert bizony nekem ő a kedvencem. Köszönöm szépen a fordítást! Várom szeretettel a következő részeket :))))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a fordítást! ^^ Igaz még nem néztem meg, mert mindenki azt írta, milyen izgalmas rész, úgyhogy szerintem inkább egyben nézem majd az 5.-kel, hogy addig is ne rágjam tövig a körmöm... xD

    VálaszTörlés
  8. Köszi a fordítást!:)) Várom már, hogy fog alakulni a történet a következőkben!:)
    Általában a megjelenés után mennyi idő elkészíteni egy teljes részhez a feliratot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nagyon szívesen! :)
      A megjelenés péntek este, az angol felirat szombat délutánra lesz "stabil". Azért írom, hogy stabil, mert ugye azt is ellenőrizni kell a készítőknek, szóval így mindennel együtt szombat délutánra szokott kész lenni. Mostanában sajnos mindig úgy alakult a beosztásom a munkahelyemen, hogy késő estig dolgoztam szombatonként, ezért készültem el mindig vasárnapra. Ha nem így lettem volna beosztva, akkor már szombat késő este vagy vasárnap délelőtt lenne új rész, de ez mindig változó. Most beteg vagyok, úgyhogy kissé lassabban megy a dolog, de azért igyekszem minél hamarabb elkészülni az új résszel. :)

      Törlés
  9. Szia!:)
    Mikor lathato majd az uj resz?

    VálaszTörlés