2015. május 21., csütörtök

Orange Marmalade OST!

Sziasztok!
 Bizonyára észrevettétek, hogy jó pár remek szám 
felcsendült az Orange Marmalade című sorozatban.
Amilyen nagyszerűen illetek a szövegek a sorozathoz, 
olyan nagy fejtörést is okoztak, hiszen ugyanaz a szám 
néhol teljesen másképp volt angolra fordítva
 az első illetve a második részben. Ez ezért van, 
mert akkor még a koreai-angol fordítok sem ismerték a teljes 
szöveget és a szövegkörnyezetet, úgyhogy csak arra a pár mondatra 
támaszkodhattak, ami épp bele esett a történetbe.
Mivel engem nagyon zavart az eltérés, 
ezért felkerestem Dorothy-t a Dorothy HunSub szerkesztőjét, 
hogy nem-e lenne kedve egy kis közös projekthez!
Nagy örömömre igent mondott, úgyhogy az 
Orange Marmalade OST-jait ő fogja fordítani, 
én pedig a gyönyörű dalszövegeit fogom használni a feliratba.
Hálás vagyok a segítségéért, a kedvességéért és a gyorsaságáért. 
Hallgassátok meg a sorozattal kapcsolatos első munkáját:

Engem elvarázsolt ez a dal, 
ahogy a sorozat is!

4 megjegyzés:

  1. Dorothy OST fordításait nagyon szeretem, szuper, hogy összedolgoztok :D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a fordítàsait Dorothy-nak, ez a szàm is olyan szép lett. :) Nagyon örülök, hogy igent mondott a közös munkàra. :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm! Imádom, csodálatos dal!

    VálaszTörlés