2015. június 23., kedd

Orange Marmalade 7.rész!

Sziasztok!
elkészültem a 
Narancslekvár
7. részével!
7.rész!
Jae Min felfedi az érzéseit és úgy dönt, 
hogy szembeszegül apja akaratának.
Ez azonban mégse olyan könnyű, 
mivel apja megfenyegeti. Nem akarja, hogy 
bántódása essen Ma Ri-nak, ezért úgy dönt elmegy, 
de előtte még el akar köszönni a lánytól.
Közben Shi Hoo kihallgatja a honvédelmi 
miniszter beszélgetést a vámpírokról,
 majd jelentkezik harcosnak. 
Azonban, hogy bevegyék az ezüst vér seregbe 
ki kell állnia egy próbát...
Jó szórakozást hozzá!

Colette_

5 megjegyzés:

  1. Szia Colette ! :) Köszönöm a hetedik rész feliratát ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a 7. részt is! :) Már komolyan kezdem emgszokni ezt a történelmi korszakot, erre egy rész és visszazökkenünk.... a jelenbe vagy a múltba? Nem tudom. O.o Az biztos, még mindig nagy kérdőjelek vannak bennem és jó lenne, ha a maradék 5 részben megi s válaszolnák és nem hagynák megválaszolatlanul. Egyébként egyre izgalmasabbak a dolgok. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az új részt :) Még nem tudom hogy tetszik-e ez a vissza a múltba dolog. Mármint tetszenek, izgalmasak. Csak még nem láttam a végkifejletet, így nem tudom megmondani hogy külön jobb lett volna vagy így egybe a jó. Kíváncsi vagyok hogy mi lesz ebből. :D Mindenesetre nagyon jó a sorozat és izgalmas. Kíváncsian várom a többit

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a frisset. Nagyon jó volt ez a rész is. Remélem, hogy lezárnak minden nyitott kérdést. Nem szeretem a kétes végeket.

    VálaszTörlés
  5. Szia Colette! :) Köszönöm a 7. rész feliratát - most egy kicsit le vagyok maradva, ebben a pillanatban fejeztem be a 7.-et, de egyre érdekesebb a dolog. Most már van sejtésem, hogy ez hogy fog kapcsolódni a jelenhez, de majd meglátjuk. ^^

    VálaszTörlés