2015. június 29., hétfő

Orange Marmalade 8.rész!

Sziasztok!
Elkészültem a Narancslekvár 
8.részével!

8.rész!
Jae Min rájön, hogy Shi Hoo ugyanazt a 
lányt szereti, mint ő. Nincs sok idejük vitázni a dolgokon, 
ugyanis Shi Hoo-t rögtön csatába szólítják, 
aminek rendkívül rossz vége lesz, 
ugyanis megharapja egy vámpír...
Jae Min választás elé kényszerül, vagy hagyja meghalni, 
vagy pedig szerez neki vámpír vért.
Mivel nem akarja elveszíteni a barátját csatába 
száll Shi Hoo helyett, hogy elkapjon pár vámpírt.
Közben a Hwasawoni klán vezetője egyre merészebb 
és sötétebb terveket szövöget, a közelgő holdfogyatkozás 
pedig pont kapóra jön neki ebben...
Egy biztos, ez egy szuper izgi rész volt, 
a végén pedig :
 
Jó szórakozást hozzá!

Heti kérdés!
Tetszik az Orange Marmalade 
középkorra való áttérése?
Összesen 70 válasz érkezett!
32-en mondtátok azt, hogy izgalmas, 
hogy a középkorban is játszódik.
3-an válaszolták azt, hogy inkább az iskolai
 történetet szeretnék látni!
 32 ember válaszolta, hogy furcsa, de majd meglátja 
mi sül ki belőle és még további 3 ember adta azt a választ,
 hogy nem érti a történetet.
Köszönöm, hogy szavaztatok! <3

Saját vélemény:
Valóban nem egyszerű a történet azzal, 
hogy keverve vannak a korszakok, de ugyanakkor szerintem 
jót tett a sorinak ez a középkoros dolog, hiszen ebből
 rendkívül jó dolgokat lehet majd kihozni a visszatérésben.
Én nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből, 
remélem ti is! :)


Colette_

11 megjegyzés:

  1. Kedves Colette!!

    Köszönöm a 8. rész feliratát!!! Egy olyan kérdésem lenne, hogy akkor a következő részek (9-12) már megint a jövőben fognak játszódni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bianka!
      Ha számok szerint nézzük, akkor igen, mert így mindegyik korszakra 4 epizód jönne ki, viszont anno még azt írták, hogy a 9. rész középkori lesz. Mivel nem volt előzetes ezért fogalmam sincs, én simán el tudom képzelni, hogy hirtelen vissza terelnek minket a jelenbe. Ez még számomra is rejtély.. :)

      Törlés
  2. Szenzációs rész volt ez ... és a vége :) :)
    Alig várom a pénteket :)

    Köszönöm szépen Nektek a 8. rést feliratát :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen Novcsi, szerintem is remek rész volt! :)

      Törlés
  3. Köszönöm a 8. részt! :) Hááát nem tudom, mit gondoljak. Eddig nagyon tetszett, pörgős volt, és most nem mondanám, hogy nem tetszik, de nekem már kezd egy kicsit vontatott lenni.Remélem, beindulnak az események. És ez a befejezés... most megint rághatom a körmömet péntekig. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lídia, ha meg kell jósolnom a dolgokat, akkor kapni fogunk egy jó pörgős. részt még a múltban, ami megint oda fog vezetni, hogy na de már mi van, mi ez és akkor most mi is lesz a jövőben? :D:D:D Remélem szépen le tudják majd zárni, vagy ha nem i szépen, akkor legalább értelme legyen és magyarázzák meg, amikre kíváncsiak vagyunk.. :D Nagyon várom már a pénteket, kíváncsi vagyok mi lett Ma Ri-val. Lehet, hogy eltűnik, mint anno Shi Hoo és bumm a jelenbe találjuk magunkat?? Ugye még nem tudjuk, hogy mi lett vele... :D

      Törlés
  4. Szia Colette ! :) Köszönöm a 8. részt ^^

    VálaszTörlés
  5. Szia Colette!
    Most jutott eszembe, hogy én ma írni akartam neked ide :D
    Hát őszintén bevallva, csak tegnap este jutottam el odáig, hogy megnézzem a 8. részt (talán jobb is, ilyen befejezéssel, legalább már itt is lesz a kövi rész :P ) - direkt még csak bele se tekertem a 9-be :D
    Hát, elég vegyes érzéseim vannak a múltbéli történésekkel :S pl. nekem a 6.rész elég uncsi-vontatott volt, majd a 7-8-ban megint felpörögtek az események. Igazából lehet, hogy az is baj, hogy bennem van a tudat, hogy csak 4(-5) rész elejéig játszódik a múltban, és ezért kevésnek érzem a dolgokat, mert nem tudom, hogy mit akarnak kihozni belőle.
    Érdekes ez az egész vámpír klánok közötti harc, meg a szereplők helyzetei (de a 8.rész végén már az is eszembe jutott, hogy a végén majd a Shi Hoo - Ma Ri és Jae Min - Ah Ra párost fogják összehozni (legalábbis a múltban. Én már semmin se lepődnék meg :P ).
    De hát, én már találgatni se merek, mert eddig szinte egyik sejtésünk se jött be XD (vagy tévednék? :D )
    Már annnnyira kíváncsi vagyok hogy hogy fogják összehozni a két időt, főleg hogy már csak 4 (3) rész van hátra.
    Ja igen, a Han Shi Hoo-s kérdésedről is lecsúsztam :S Az a helyzet, hogy még mindig kiállok amellett, amit az elején írtam, hogy nekem valahogy jobban bejön az ő karaktere (mindkét idősíkban) - meg hát Jong Hyun "flegma stílusa" (pedig én előtte nem ismertem, szóval nem vagyok elfogult, sőt).
    Vááá, viszont Ma Ri-tól a falra tudok mászni :S mármint a színésznő állandó nyitottszájjalállokülökmélázok dolgától. Nem tudom, hogy alap járaton ilyen, vagy a rendező szól rá 2mp-ként hogy "ne zárd össze a szád".....
    Na, azt hiszem hű voltam magamhoz terjedelem szintjén :P szóval most már köszönök ;)

    VálaszTörlés