2015. július 21., kedd

Orange Marmalade 11. rész!

Sziasztok!
Elkészültem a 
Narancslekvár
11.részével!

11.rész!
Jae Min memóriája egy kirakós, ami több ezer darabból 
áll és bizony valahogy össze kellene raknia neki...
Mivel rájön, hogy egyedül nem megy neki 
Baek Ma Ri segítségét kéri, cserébe pedig 
segít neki beilleszkednie az osztályba.
Egész jól elvannak, azonban egyszer csak bevillan neki, 
ahogy Ma Ri rá van tapadva a nyakára 
és ezt bizony nem tudja hová tenni...
Vajon rájön, hogy milyen érzelmek kötik a lányhoz?

Jó szórakozást hozzá!
Colette_

15 megjegyzés:

  1. Köszönöm az utolsó előtti részt is, Colette! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm kedves Colette!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    A héten találtam rá erre a doramára, és már le is daráltam az eddig meglévő magyar feliratosakat. Jöttem, hátha fordítottál még hozzá hasonlót, erre mit látok? Már itt az új rész! Gamsahamnida!!!!

    Jól láttam, hogy a 12. résznek még angol fordítása sincs kész? :)

    Üdv,
    Viv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik a sorozat! :) A 12. részt még csak holnap fogják leadni Koreába, úgyhogy még mindenkinek titok a befejezés! ;)

      Törlés
    2. Ó, ennyire friss! :D De jóóó! Szuper vagy!

      Törlés
  4. Köszönöm ezt a részt! ^^ Nagyon tetszett, talán az eddigi legjobb rész volt. :)

    VálaszTörlés
  5. Szió Colette_!
    Miután az előző hozzászólásomat sikerült kitörölnöm o.O igyekszem mégegyszer megírni :D
    Na szóval,
    Jó volt ez a rész, egy kicsit az első rész jutott eszembe, abban voltak ilyen viccesebb jelenetek.
    Arra is kíváncsi vagyok, hogy hogy fogják megoldani azt a tényt, hogy Jae Min emlékszik az előző életére. Mármint hogy Jae Min hogy fogja feldolgozni ezt a tényt. Én nem is tudom, hogy mit csinálok ilyen esetben. (mármint ha egyáltalán lehetséges lenne az ilyesmi o.O )
    A Shi Hoo - Ah Ra párost se gondolom rossz dolognak, csak egy kicsit már hamarabb is elszórhattak volna egy-két morzsát etérről, mert nekem egy kicsit "gyors lenne", ha itten az utolsó részben összehoznák őket, hogy szegény vámpírunk ne maradjon egyedül. (bár, így belegondolva, a webtoon-ban is a végén lesz valakije).
    Amúgy mindkét srácot nagyon megszerettem a sorozatban ^_^ ellentétben a Ma Ri-t játszó lánnyal. Kövezzetek meg, de nekem nem nyerte el a tetszésemet. Talán majd 1x egy másik soriban.
    Áh, és el se hiszem, hogy már vége :'( mintha most lett volna hogy itt "hisztiztünk" hogy mikor fog már kezdődni.
    Najó, nem húzom még én is az idődet! :P
    Szép hétvégét!
    Puszi
    Pasta love ^^

    VálaszTörlés