2015. július 27., hétfő

Orange Marmalade- 12. rész(VÉGE)

Sziasztok!
Elkészültem a 
Narancslekvár
12. 
és egyben utolsó részével!

12.rész!
Jae Min rájött, hogy a hallucináció 
valójában emlékek, egy nagyon régen történt dologról.
Nem engedi elmenni Ma Ri-t, hanem szorosan megfogja 
a kezét és úgy dönt, hogy valóra váltja a lány álmait.
Csakhogy ez nem olyan könnyű, hiszen az emberek még 
mindig nem elég elfogadóak a vámpírokkal szemben.
Vajon sikerül megváltoztatni a gondolkodásukat?
Vagy a boldogsághoz egy egészen más út vezet?
Jó szórakozást hozzá!

Természetesen kíváncsian várom a 
véleményeteket a poszt alá, és mivel vége a sorozatnak, 
bátran jöhetnek a spoilerek!
Én mint minden eddigi sorozatot, amit választottam, 
természetesen ezt is imádtam! :)
Remélem nektek is tetszett!

Colette_

19 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a feliratokat.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a feiratok fordítását.

    VálaszTörlés
  3. Szia Colette.
    Nagyon koszonom ezt a sorit is.Most sem csalodtam a valasztasodban.
    Nagyon tetszet erdekes dolgokat osztot meg velunk ez a tortenet,Mi emberek menyire szuk gondolkodasunk van,hogy menyire tudunk felni az ismeretlen dolgoktol.Anelkul,hogy eselyt adnank inkabb elutasitjuk es megvetjuk.Szerintem aki megnezi ezt a sorit tanulhat valamit belole amelet meg jol is szorakozik.Legyunk nyitotak a vilagra. :-)
    Koszonom a forditast.Piheny sokat.
    Udv Kispocok 84

    VálaszTörlés
  4. Kedves Colette! Nagyon köszönöm a teljes sorozat fordítását! Az utolsó részt, csak hétvégén tudom megnézni, de az az érzésem, hogy nem fogok csalódni :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Kedves Colette ! Köszönöm szépen a sorozat fordítását! :D :D Jó pihenést! Üdv : zaniko

    VálaszTörlés
  6. Szia Colette_!
    Hát elérkezett ez a nap is! :( Végére értünk ennek a sorinak is :'(
    Nagyon szépen köszönöm Neked, hogy végig lefordítottad!!!! ^_^
    Az első pár rész után kicsit elvesztettem a fonalat, hogy mit is szeretnének ezzel az időugrással kihozni a történetből, de a végére minden szépen összeállt, és egy nagyon aranyos (és mondhatni tanulságos is) történet kerekedett ki belőle. (és mind a jelenben, mind a múltban játszódó részeket és szerepeket nagyon szerettem ^^ )
    Jó volt hogy nem csapták össze a végét, és ezt a vámpírok beilleszkedését is kicsit jobban kihangsúlyozták.
    Óh, és annak külön örülök, hogy a Shi Hoo - Ah Ra párost látványosan nem hozták össze, hanem csak utalásokat tettek rájuk :)
    Mondjuk a végén még vártam, hogy a tanár úr is bevallja hogy ő is egy vámpír, de az is érthető hogy akkor egyenlőre biztos nem maradhatott volna ott tanárként dolgozni.
    Biztos vagyok benne, hogy újra megfogom nézni majd. Mert must seen :P
    Köszönöm mégegyszer, és kellemes pihenést és augusztust Neked!!! :)
    Üdv,
    Pasta Love

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a fordításodat, nekem nagyon tetszett a sorozat és örültem neki, hogy magyar felirattal meg tudtam nézni. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a 12.-et és az egész sorozatot!! (az online indást külön köszönöm!! )

    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm a sorozat fordítását. Ahogy előttem is írták, egy tanulságos, elgondolkodtató sorozat volt. A szereplőket nagyon jól megtalálták. A történelmi ugrások a végére nyertek értelmet.Végig kellemes kikapcsolódást nyújtott.

    VálaszTörlés
  10. Szia Colette! Nagyon köszönöm a sorozat fordítását, nagyon jó sorozatot választottál ezúttal is! A befejezés kifejezetten tetszett, nem egy tipikus rózsaszín-vattacukros-giccsparádé lett. Én simán el tudnék képzelni egy második évadot, sok lehetőség lenne benne. :)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Colette!
    Én sorozatot csak akkor nézek meg, amikor már elészült az összes rész, felirattal. Mert, akkor kedvem és időm függvényében órákon át nézhetem. Ez időspórolás is, mert a sorozat előző részeinek közben elfelejtett részeit nem kell újranéznem. Hát, ez történt most is. Szerintem, óriási telitalálat, hogy megint ilyen különleges sorozatot választottál nekünk. Szinte egyhuzamban néztem végig a sorozatot, s mondhatom, óriási élmény volt.
    Nagyon nagyonnagyonnagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Octopus! Örülök, hogy tetszett a sorozat! :) Én is szerettem!

      Törlés
  12. Szia kedves Colette ! ! !

    Hálásan köszönöm a sorozatot és annak feliratait.

    VálaszTörlés
  13. Szia kedves Colette ! ! !

    Hálásan köszönöm a sorozatot és annak feliratait.

    VálaszTörlés
  14. Köszi a fordítást!
    Az egyetlen gondom, hogy 5-10 percenként önreklámozással zavarod az élményt.
    Elég lenne az elején, meg a végén....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bob! Vikis felirat alapján csinálom, szóval nem én írom bele az "önreklámot", de ha már ki van neki hagyva a hely és időzítve is van, akkor kihasználom. Úgy gondolom ennyit el lehet "viselni" a fáradozásomért cserébe...

      Törlés
  15. Köszi a választ! Nem tudtam hogy ez a viki mániája. Még egyszer köszi a sok jó feliratot! :D

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés