2015. szeptember 12., szombat

Újabb infómorzsák!- Hello Seoul...

Sziasztok!

Nem sokkal azután, hogy ismét lett volna időm a fordításra 
megint összejöttek a dolgaim, ami miatt egy időre ismét fel 
kell hagynom a  blogolással. Október elején HaNeul Unni 
jön hozzám egy kisebb látogatásra, így egyáltalán nem 
leszek gépközelben, ezen kívül dolgoznom is kell,
 novemberben pedig én fogok utazni, 
méghozzá nem is akárhova, hanem SEOUL-ba!
Természetesen fogok nektek élménybeszámolót hozni. 

A The Time We Were Not in Love 
sorozatot még októberig befejezem nektek, 
utána viszont decemberig 
nem várható friss fordítás az oldalon.
A 11. és a 12. résszel már elkészültem, de az én oldalamra 
csak akkor fog felkerülni, amikor már mind a 16 rész meg lesz. 
A feliratokat és a videókat HaNeul oldaláról tudjátok letölteni:
Hogy ne hanyagoljalak el titeket megpróbálok 
majd nektek pár érdekességet hozni!

Colette_

14 megjegyzés:

  1. Szia Colette!
    Remélem jó megérzésem van a Szöuli utazásodat illetően..:-)
    Csak érezd Magad nagyon jól, s hozz egy csomó képet onnan, ide, meg persze egy kis élmény beszámolót.
    Nagyon jó utazást kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Octopus!
      Köszönöm szépen, bár még várnom kell kicsit az indulásig. :/
      Szerintem jó a megérzésed.. :)
      Biztosan nagyon jó lesz és rengeteg fotót fogok készíteni.
      Már nagyon régóta ki szerettem volna menni és most végre valóra válik az egyik álmom! :) Ebből is látszik, hogy sose lehet tudni mit hoz a holnap! ;) Legalábbis nálam mostanában biztosan nem. :D

      Törlés
  2. Szia Colette!
    Szeretnek jo szorakozast kivani neked.Jo utat es vigyaz magadra.A Seoul-i utadat pedig elvezd ki minden percet :-) Varunk vissza !!!!
    Udv Kispocok 84

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kispocok!
      Nagyon szépen köszönöm! :) Vigyázni fogok magamra. Már most nagyon izgulok, pedig még tényleg van időm addig.. :)

      Törlés
  3. Kedves Colette!

    Gratulálok szívből!!! Érezd jól magad, jó utat, gazdagodj sok fantasztikus élménnyel és vigyázz magadra nagyon !!! Sok képet és hatalmas élmény beszámolót kérek szépen ;-) !!! A szívem majdnem kiugrott mikor olvastam a soraidat! Fighting!!! Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Kata! :) Biztos, hogy sok élménnyel fogok gazdagodni! :) Élménybeszámolót pedig mindenképp írni fogok majd! :) Már nagyon várom!!!

      Törlés
  4. Szia Colette_!
    Köszönöm a The Time We Were Not in Love 11-12. részeinek feliratait! :)
    A közelgő novemberi utazásodhoz pedig jó készülődést kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hetti! Nagyon szívesen és köszönöm szépen! Még rengeteg dolgot kell elintéznem az utazással kapcsolatban, úgyhogy lesz dolgom bőven a közeljövőben! :)

      Törlés
  5. Szerbusz Colette, olvasom a szép programodat! Kívánok Neked jó utat és sok szép élményt!! Vigyázz magadra és mikor tele leszel élményekkel akkor azt zúdítsd ránk!! Örülni fogunk neki!! A fordítások megvárnak és mi is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ququcs! Nagyon szépen köszönöm! Vigyázni fogok magamra! :) Az élménybeszámolót pedig természetesen hozni fogom az utazás után, amibe hasznos infókat is szeretnék berakni, hátha jól jön majd másnak is, aki ilyen útra készül! :)

      Törlés
  6. Kedves Colett!!
    Köszönöm a TTWWNL 13. 14. rész fordítását. Kívánom, hogy szép élményben legyen részed. Pihend ki magad és térj vissza hozzánk.
    Üdvözlettel mamoca

    VálaszTörlés
  7. Szervusztok! Nagyon szépen köszönöm a TTW..... teljes fordításáért mindkettőtök munkáját. Szép munka!
    Colette sikerekben és élményekben gazdag utat kívánok neked, térj vissza egészségesen. Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés
  8. Kedves Colette!
    A megáról csak a feliratot le lehet tölteni vagy csak egyben a videóval? Én próbáltam de, nekem nem működik! Az is lehet, hogy valamit rosszul csináltam?
    Ha, tudsz a segítségemre lenn, akkor nagyon köszönöm. Üdv: Marcsi

    VálaszTörlés
  9. Kedves Colette! Időközben sikerült megoldani a letöltést, HaNeul oldalán megtaláltam a választ a problémára. Gratulálok az utazáshoz gondolom már alig várod. Azt hiszem mindannyian kicsit vágyakozunk ennek a gyönyörű országnak a megismeréséhez. A sorozatokból már nagyon sok helyet ismerek én is, de élőben még csodálatosabb lehet. Seoul nekem a világ első csodáját jelenti.Ha tehetném Én is már holnap repülnék oda. Jó utazást, sok-sok élményt kívánok neked. Nagyon várunk majd vissza. Üdv. Marcsi

    VálaszTörlés